امیدان حضور جوان

امیدان حضور جوان ارائه دهنده انواع مشاوره روانشناسی ازدواج ، مشاوره شغلی ، مشاوره خانواده میباشد

امیدان حضور جوان

امیدان حضور جوان ارائه دهنده انواع مشاوره روانشناسی ازدواج ، مشاوره شغلی ، مشاوره خانواده میباشد

موسسه امیدان حضور جوان

ارائه دهنده ی خدمات مشاوره روانشناسی، برگزاری همایش های علمی و پژوهشی، سمینارهای آموزش، کارگاه های موفقیت و خودشناسی و بلوغ و …

تلفن های تماس : 021-26711303-05-07

تلفن همراه پشتیبانی : 09199696168

تلفن همراه پشتیبانی فنی : 09122830795

آدرس : تهران، سیدخندان – شریعتی – پشت پارک کوروش ( شریعتی )– کوچه بروجردی – پلاک 16

بایگانی

۶۸ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

خدمات کلینیک روانشناسی

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۵۲ ب.ظ

در گذشته تنها به بیماری های جسمی افراد توجه زیادی می شد و مشکلات روحی آنها چندان مورد ارزیابی و درمان قرار نمی گرفت. کلینیک روانشناسی در فضایی مناسب با استفاده از جدیدترین ابزارهای اندازه گیری، سنجش و درمان های تکنولوژیک در حیطه سلامت روان و به کارگیری نیروهای خبره و متخصص به ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی می پردازند

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۵:۵۲
امیدان حضور جوان امیدان

اهمیت سلامت روح

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۱۹ ب.ظ

10 راهکار برای سلامت روح

1- برای خود ارزش قائل باشید 

با خودتان با احترام و مهربانی رفتار کنید و از انتقاد کردن خود دوری کنید. زمانتان را برای تفریح هایی که دوست دارید انجام دهید خالی کنید مثلاً جدول روزانه حل کنید ، به باغچه خودتان رسیدگی کنید ، به یک کلاس رقص بروید و یا حتی نواختن یک ساز را یاد بگیرید .

2- مراقب بدن خود باشید 

مراقبت کردن از فیزیک خودتان می تواند شما را در رسیدن به سلامت روحی کمک کند ؛

  • غذاهای مقوی بخورید
  • آب فراوان بنوشید
  • ورزش کنید ، ورزش می تواند افسردگی شما را بکاهد و حالتان را خوب کند
  • به مقدار کافی بخوابید ، محققان معتقدند خواب کم باعث افزایش افسردگی در جوانان شده است

3- اطراف خودتان را پر از آدم‌های خوب کنید  

افرادی که دارای روابط اجتماعی خوب و دوستان زیاد هستند معمولاً از نظر روحی سالم تر از کسانی هستند که روابط اجتماعی بالایی ندارند . با خانواده و دوستان خود برنامه های مفرح داشته باشید و یا به جاهایی بروید که بتوانید دوستان جدیدی پیدا کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۵:۱۹
امیدان حضور جوان امیدان

آموزش مسائل جنسی به کودکان

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ب.ظ

آموزش جنسی کودکان مهم‌ترین مسئله ای می باشد که می توان با استفاده از آن از آزار جنسی در کودکان جلوگیری کرد. آموزش مسائل جنسی به کودکان با آموزش جنسی بزرگسال بسیار متفاوت است. درآموزش جنسی کودکان نباید مسائل جنسی را همانند آموزش مسائل جنسی بزرگسالان برای آنان توضیح داد. به خاطر حس کنجکاوی در کودکان، والدین با سوالاتی در مورد مسائلی جنسی از جانب آنان مواجه می شوند که نیازمند اطلاعات می باشند. خانواده ها باید در پاسخگویی به این سوالات و آموزش جنسی به کودکان هوشیار باشند. ما در امیدان حضور به این امر مهم واقف هستیم و می دانیم چطور باید با کودکان برخورد و پاسخ سوالاتشان را داد. در مقاله ی پیش رو به این مطلب خواهیم پرداخت که چگونه مسائل جنسی را به کودکانمان آموزش دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۳:۲۱
امیدان حضور جوان امیدان

محافظت در برابر آزارهای جنسی کودکان

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ب.ظ

گفت‌وگوی صریح و مستقیم از سنین کودکی درباره‌ جنسیت و «قسمت‌های خصوصی بدن»، استفاده از اسامی صحیح برای اندام تناسلی و دیگر قسمت‌های بدن، به درک کودکان از آنچه مجاز نیست، کمک می‌کند.در زیرمجموعه‌ای از قوانینی که باید به کودکان در برابر آزارهای جنسی آموزش دهید، آمده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۲:۲۴
امیدان حضور جوان امیدان

پنج تمرین ساده برای رضایت از زندگی

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵ ق.ظ

لاری سانتوس، استاد روانشناسی و علوم شناختی دانشگاه ییل آمریکا می‌گوید: بررسی‌های علمی ثابت کرده است که رضایت از زندگی نیاز به یک تلاش آگاهانه دارد. پروفسور سانتوس، مدرس کلاس‌هایی به نام “روانشناسی و زندگی خوب” می‌گوید: سعادتمندی ناگهان اتفاق نمی‌افتد. شما باید برای سعادت و رضایت تمرین کنید. در این نوشتار ما برای شما پنج تمرین ساده برای رضایت از زندگی را آماده کرده ایم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۵
امیدان حضور جوان امیدان

همسر انتقادگر و همسر آسیب‌پذیر

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴ ق.ظ

این مقاله توصیف شخصیت همسر انتقادگر و همسر آسیب‌پذیر در زندگی زناشویی را مطرح می کند. اغلب همسر انتقادگر و همسر آسیب‌پذیر در حلقه معیوب تکراری و ناسازگار دست و پا می زنند. تکرار این حلقه معیوب باعت می شود همدیگر را درک نکنند و روز به روز تغییر یا گریز از این حلقه معیوب را دشوارتر بیابند. یکی از چرخه های معیوب زندگی زناشویی که از قضا به نظر می رسد شیوع فراوانی دارد، چرخع انتقادپذیری (انتقادگریزی یا انتقادستیزی)است. کسانی که درگیر این چرخه معیوب اند به خوبی طعم تلخ این چرخه را احساس کرده اند. مشاوره روانشناسی خانواده به شما شناختن خصوصیت ها و رفتارهای این افراد و راه فرار از این حلقه معیوب را می آموزد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۰:۴۴
امیدان حضور جوان امیدان

تفسیر نقاشی کودکان

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۰۶ ق.ظ

نقاشی زبان کودک است. نقاشی یکی از راه های شناخت فرزندانمان است. هر تصویر در نقاشی کودک بازتابی از افکار و احساسات او محسوب می شود. کودکان از همان سال های شناخت خود نقاشی کردن را دوست دارند و احساسات خود را با نقاشی بیان می کنند.  در مقاله ی حاضر به مبحث تفسیر نقاشی کودکان خواهیم پرداخت.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۰۹:۰۶
امیدان حضور جوان امیدان

نحوه خرج کردن پول توجیبی توسط کودکان

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۲۷ ب.ظ

برای کسب تجربه در زندگی آینده‌ی فرزند بهتر است از سنین کم نسبت به آموزش اقدام شود. در این مطلب قصد داریم بگوییم چطور به کودکان پول توجیبی دهیم تا ارزش پول را بدانند. با توجه به اهمیتمهارت های مالی برای هدایت زندگی، ضروریست که فرزندان ما از کودکی نکته های فراوانی را در این رابطه آموزش دیده و مهم تر اینکه ما بدانیم چگونه باید به کودکان پول توجیبی دهیم؟ کودکان از سن 5 سالگی می توانند مفاهیم مالی مانند: صرفه جویی و هزینه کردن را درک کنند و عادت های پولی کودکان در سن 7 سالگی شکل می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۵:۲۷
امیدان حضور جوان امیدان

طبیعت، دوست درمانگر

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۵۶ ب.ظ

حتی طبیعت هم می تواند شما را درمان کند و آرامشی را به شما هدیه دهد . این نوشتار به صحبت درباره طبیعت، دوست درمانگر انسان می پردازد.

با طبیعت همراه شوید

طبیعت درمانی، نظام درمانی است که منحصرا با کمک درمان‌های طبیعی موجود در پیرامون ما، همانند نور خورشید، هوا، آب، رژیم غذایی و به طور کلی نیروی شفابخش طبیعت که در درون ماست به درمان بیماری ها می‌پردازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۶
امیدان حضور جوان امیدان

روانشناسی رنگ‌ها

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

رنگ ها سراسر زندگی ما را در اختیار داشته  و با ما سخن می گویند؛ اما با زبان خوشان! هر رنگی فرهنگ خودش را دارد؛ پس باید رنگ ها را بشناسیم، با آن ها ارتباط برقرار کنیم و از وجود آنها استفاده کنیم؛ این دقیقا یعنی روانشناسی رنگ‌ها! به عبارتی دیگر با روانشناسی رنگ‌ها، فرد می تواند وضعیت روحی و ضمیر ناخودآگاه خویش را بهتر بشناسد.رنگ ها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۲:۵۱
امیدان حضور جوان امیدان