امیدان حضور جوان

امیدان حضور جوان ارائه دهنده انواع مشاوره روانشناسی ازدواج ، مشاوره شغلی ، مشاوره خانواده میباشد

امیدان حضور جوان

امیدان حضور جوان ارائه دهنده انواع مشاوره روانشناسی ازدواج ، مشاوره شغلی ، مشاوره خانواده میباشد

موسسه امیدان حضور جوان

ارائه دهنده ی خدمات مشاوره روانشناسی، برگزاری همایش های علمی و پژوهشی، سمینارهای آموزش، کارگاه های موفقیت و خودشناسی و بلوغ و …

تلفن های تماس : 021-26711303-05-07

تلفن همراه پشتیبانی : 09199696168

تلفن همراه پشتیبانی فنی : 09122830795

آدرس : تهران، سیدخندان – شریعتی – پشت پارک کوروش ( شریعتی )– کوچه بروجردی – پلاک 16

بایگانی

خدمات کلینیک روانشناسی

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۵۲ ب.ظ

در گذشته تنها به بیماری های جسمی افراد توجه زیادی می شد و مشکلات روحی آنها چندان مورد ارزیابی و درمان قرار نمی گرفت. کلینیک روانشناسی در فضایی مناسب با استفاده از جدیدترین ابزارهای اندازه گیری، سنجش و درمان های تکنولوژیک در حیطه سلامت روان و به کارگیری نیروهای خبره و متخصص به ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی می پردازند

کلینیک روانشناسی کجاست؟

روانشناسان بر این باورند که همان طور که هر ساله برای بررسی وضعیت جسمانی خود به پزشک مراجعه می کنیم تا چکاب برایمان بنویسد. نیاز داریم تا به نیازهای روحی ، مشکلات و چالش های زندگی روزمره خود اهمیت بدهیم . نقش مشاوره و راهکارهای روانشناختی در زندگی امروزی بسیار موثر است و ما را برای داشتن زندگی سازنده راهنمایی می کنند.

10 مورد از خدمات کلینیک روانشناسی

  1. روان درمانی کودک، نوجوان و بزرگسال
  2. آزمون ها و تست های تشخیصی و روانشناسی
  3. دوره ها و کارگاه های آموزشی
  4. زوج درمانی
  5. خانواده درمانی
  6. ارائه راهکارهای عملی
  7. مشاوره تحصیلی، شغلی
  8. گفتاردرمانی
  9. کاردرمانی
  10. درمان مشکلات فردی

روان‌درمانی

متخصصین درمانگر در کلینیک روانشناسی ، از طریق روش هایی مثل گفتگو با شخص بیمار، گو ش دادن به حرف های او و راهنمایی های لازم به درمان اختلالات روحی، احساسی شخصیتی و رفتاری بیمار می پردازد.

تست‌های روانشناسی

این تست ها در کلینیک روانشناسی توسط متخصصین به دو شکل انجام می شود. تست های شناختی که پاسخ توصیفی آزمایش شونده می تواند به مشاورین کمک کند تا شخصیت وی را مورد بررسی قرار دهند. تست های غیر شناختی که پاسخ صحیح و غلط دارند که براساس نوع پاسخ دهی به سوالات می توانند بگویند که چند درصد از پاسخ ها درست یا غلط هستند.

کارگاه‌های آموزشی

در کلینیک روانشناسی ، متخصصین روانشناسی و مشاوره، به برگزاری دوره ها و کارگاه های مختلف در زمینه های موضوعی زوج درمانی، روانشناسی خانواده ، روانشناسی کودک، رفتاردرمانی ، کنترل احساسات ، رفتار مناسب در روابط فردی و اجتماعی می پردازند که مراجعین با بهره گیری از مطالب آموزشی ارائه شده می توانند در زندگی خویش به کار گیرند و به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند.

زوج‌درمانی

یکی از مهم ترین خدمات کلینیک روانشناسی است به نحوی که مشاورین برای حل مشکلات و کشمکش های زوج هایی که به تنهایی نمی توانند با آن ها روبه‌رو شوند به یاری آنها می پردازند. براساس زوج درمانی، به زوجین کمک می شود تا به خواسته ها و اهدافشان دست پیدا کنند. همچنین مشاوره پیش از ازدواج برای دختران و پسران جزء دیگر خدمات کلینیک روانشناسی می باشد.

خانواده‌درمانی

خانواده درمانی، یکی از خدماتی است که در کلینیک روانشناسی ، روان درمانگر تلاش می کند الگوهای مشکل سازی که در خانواده باعث ناراحتی در درون افراد یا روابط بین فردی می شود را از بین ببرد و از آنجایی که واحد درمانی همان خانواده است در جلسات درمانی ، درمانگران با تمام اعضای خانواده به گفتگو می پردازد و الگوی مناسب را ارائه می دهد. هدف اصلی خانواده درمانی حل و فصل مشکلات و تعارضات بیماری‌زا و اضطراب در بین اعضای خانواده است.

مشاوره تحصیلی و شغلی

در کلینیک روانشناسی ، مجموعه از خدمات تحصیلی و شغلی با هدف بهبود عملکرد، پیشرفت تحصیلی، برنامه ریزی تحصیلی و شغلی به مخاطب ارائه می شود از جمله : آزمون های توانمندی شناختی – تحصیلی و شغلی ، برنامه ریزی تحصیلی، آموزش و توانمندسازی مهارت های یادگیری ، انتخاب شغل متناسب با شخصیت و توانمندی های فردی، روش های صحیح مطالعه و غلبه بر استرس.

کاردرمانی

خدمتی است که توسط درمانگر برای بهبود کارها و فعالیت های روزمره زندگی برای فرد و گروه ها با رویکرد آسان سازی مشارکت در نقش های زندگی ، منزل، مدرسه ، محیط کار و اجتماع استفاده می شود. هدف از کار درمانی، ارتقای سلامت، اختلال، عارضه، محدودیت فعالیت یا مشارکت است.


منبع

نظرات  (۱)

۱۰ بهمن ۹۸ ، ۰۹:۵۴ کلینیک روانشناسی در یزد

بسیار مقاله مفیدی بود.ممنونم

از سایت ما نیز دیدن کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی