امیدان حضور جوان

امیدان حضور جوان ارائه دهنده انواع مشاوره روانشناسی ازدواج ، مشاوره شغلی ، مشاوره خانواده میباشد

امیدان حضور جوان

امیدان حضور جوان ارائه دهنده انواع مشاوره روانشناسی ازدواج ، مشاوره شغلی ، مشاوره خانواده میباشد

موسسه امیدان حضور جوان

ارائه دهنده ی خدمات مشاوره روانشناسی، برگزاری همایش های علمی و پژوهشی، سمینارهای آموزش، کارگاه های موفقیت و خودشناسی و بلوغ و …

تلفن های تماس : 021-26711303-05-07

تلفن همراه پشتیبانی : 09199696168

تلفن همراه پشتیبانی فنی : 09122830795

آدرس : تهران، سیدخندان – شریعتی – پشت پارک کوروش ( شریعتی )– کوچه بروجردی – پلاک 16

بایگانی

تا همین اواخر ، مردم به غلط فکر می کردند که بیشتر بچه ها به خاطر درد معده گازدار گریه می کنند. بعدها نظریات دیگر ارائه شدند که به مراتب علمی تر و کاربردی تر بودند. یکی از فرضیات این است که اصولا نوزادان ما سه ماه زودتر و قبل از آمادگی کامل شان برای ورود به جهانی جدید به دنیا می آیند. و زمانی که سه ماهه چهارم را با تقلید همان احساساتی که در رحم مادر دوست داشتند – یعنی همان آرامش ، همان صدا ، همان حرکات ریتمیک – برای شان خلق می کنیم ، خیلی زودتر به آرامش می رسند و طولانی تر می خوابند.در ادامه برخی نکات را که روانشناسان کودک و  مشاوره روانشناسی کودک برای توجیه آرامش نوپایان مطرح می کنند را آورده ایم :

  1. اتومبیل در حال حرکت بدخلقی های نوزاد را تسکین می دهد، البته نه به واسطه متوقف کردن دردهای ناشی از تجمع گاز در معده نوزاد ، بلکه از آن رو که تقلیدی از حرکات و صداهای داخل رحمی است و تلنگری بر عکس العمل توام با آرامش شان می باشد.
  2. در آغوش گرفتن ، نوزاد را ننر بار نمی آورد ، زیرا او قبل از تولد هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت شبانه روز در آغوش مادر جا داشته!(بنابراین در آغوش گرفتن یک نوزاد حتی به مدت دوازده ساعت در روز ، معادل فقط پنجاه درصد زمان قبل از تولد است.)
  3. قنداق کردن و صدای آرام و یکنواخت ؛ مانند صدای آبشار ، به خواب نوزادان کمک می کنند ، زیرا نوزادان دوباره به همان احساسی دست پیدا خواهند کرد که در رحم مادر با آن آشنا بودند.
  4. نوزادان اغلب موقعی که در جایی ساکت تنها و بدون پوشش رها می شوند ، گریه می کنند آن هم به خاطر احساس محدودیتی که تجربه می کنند- حالتی مثل گیر کردن فردی بالغ در کمدی تاریک – این تنها گذاشته شدن در تضاد با هماهنگی دائم احساساتی است که در رحم مادر از آن لذت می بردند.
  5. نوپایان فراموش می کنند بگویند : “لطفا” و “متشکرم” زیرا مثل غارنشینان بی اراده و ناشکیبا هستند. ( آن ها هنوز برای این خوبی های کوچک حاکم بر جامعه ارزش قائل نیستند.)
  6. علی رغم این که خیلی خیلی از آن ها بزرگ تر و قوی تریم ، اما نوپایان درست مثل شکارچیان غارنشینی که کارشان شکار فیل بود ، شجاعانه ما را به مبارزه دعوت می‌کنند.
  7. نوپایان ، درست مثل خویشاوندان سابق ما از نقاشی روی صورت ، چسباندن پر لای موها ، کشیدن شکل روی دیوار و در آوردن صدای طبل لذت می برند.
  8. نوپایان با معقول بودن و منطقی بودن مشکل دارند.(حتی در یک روز خوب) زیرا زبان ، مغز ، منطق  و مرکز کنترل صبر در آن ها درست مثل انسان های اولیه بسیار رشد نیافته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی